Pagina's

maandag 20 mei 2013

Workshop in Sprang Capelle

Vorige week een workshop van Anna 'Finnabair'Dabrowska gedaan bij de Scrapheap. Duur, 60 euro, maar goed het leek me leuk.
Was het leuk, hmmm, het was OKE-achtig. Het is makkelijk om heel veel spullen op een layout te plakken, daar moest ik steeds aan denken. Als designer voor Prima is je stack onuitputtelijk, maar als gewone scrapper is dat natuurlijk een uitdaging ... ik doe dat normaal niet, vind het leuker om met allerlei gewone spulletjes (papier, bloemen en kant) een layout te maken. Het sunrise papier van Prima is ook niet mijn favoriet, veel te hard van kleur... En dat je thee kunt gebruiken voor een beetje splatter&gore wisten we al.
Wat was wel leuk: Anna is echt wel OK en niet over the top, ze gaf leuke tips mbt opbouw van een pagina en beeldaspecten.

Ik vond de layout veel te donker en te somber (door er op het laatst nog zwarte verfspray bij kwam), en heb 'm met crackle paint nog een beetje lichter gemaakt. Al met al een leuke middag, en ook leuk om de winkel in Sprang Capelle een keer te zien. Maar, het was de reis vanuit Amsterdam en het geld voor de workshop eigenlijk niet waard ....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten