Pagina's

zaterdag 24 juli 2010

Twee LO's gemaakt voor Prima call

Tijdje geleden was er de call van Prima.
4 Layout's gemaakt, waarvan ik er twee wil laten zien.
Juicy: een LO met een leuke foto van J. op de markt.

Op 't detail (pff die vind ik altijd saai maar vooruit maar) een strikje dat ik in een rommel-zaakje op de markt heb gekocht.




Deze grappige LO is van mezelf (ahum) toen ik 17 was en nog erg slank! En vriendje nam graag foto's van me.

Ik heb om de boel een beetje op te leuken een label van M&S gebruikt (oorbellen). Hierop staat I am...

Tja natuurlijk niets van Prima gehoord, zelfs geen berichtje dat de boel ontvangen is, maar ja dat is geloof ik in scrapbook-DT-call land gewoonte...
Nou ja, als je ook ziet welke kanjers uiteindelijk in het DT terecht komen (Birgit Koopsen) snap ik 't wel. Maar een beetje gewone beleefdheid is denk ik niet te veel gevraagd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten